ماه گذشته ویندوز فون برای لومیا بازی‌های خوب و مهیجی را بیرون داد. بازی‌هایی که جایشان حسابی در لومیاها خالی بود. در زیر با 10 تا از بهترین این بازی‌ها آشنا می‌شوید. فرصت را از دست ندهید.

Star Wars: Commander

Star-Wars-Commander1-150x150

این یک بازی جنگی استراتژیک است که در کهکشان‌ها رخ می‌دهد. در این بازی باید انتخاب کنید که برای امپراطوری خود بجنگید و با شخصیتهای اول داستان در مسیر همراه شوید.

لینک دانلود


 

Age of Empire: Castle Siege

Age-of-Empire-Castle-Siege-150x150

این بازی شما را در در یک محیط کلاسیک استراتژیک قرار می‌دهد. هدف، ایجاد امپراطوری‌های قدرتمند، پیش‌دستی گرفتن از مهاجمان و جلو افتادن از قربانیان‌تان برای رسیدن به بالاترین نقطه رهبری است. در این بازی فن‌آوری‌های مختلف را کند و کاو می‌کنید، در میان نبردهای مشهور زندگی می‌کنید و قهرمان‌هایی چون سالادین، ریچارد شجاع دل و ژان دارک را در کنارتان دارید.

لینک دانلود


 

Monty Python’s Ministry of Silly Walks 

Monty-Python-150x150

در این بازی باید خود را از بند موانع شهر لندن رها ساخته و سکه جمع کنید. هدف این بازی این است که ببینید چقدر می‌توانید دوام بی‌آورید.

لینک دانلود


 

Head Soccer

head-soccer-150x150

این یک نبرد تن به تن با توپ است. در این بازی می‌توانید بپرید و از اینور به آنور حرکت کنید. شاید آسان به نظر بی‌آید، ولی در واقع چنین نیست و بردن در این بازی دشوار است.

لینک دانلود


 

Benji Bananas Adventures

Benji-Bananas-Adventures--150x150

این بازی میمون دوست داشتنی و پر جنب وجوش را وارد اکشن‌های بیشتر در جنگل می‌کند. مکانیک این بازی آشناست، ولی 100 مرحله جدید به آن افزوده شده است.

لینک دانلود


 

Defuser 

Defuser-150x150

دیفیوزر یک بازی معمایی است که در آن آزمایش‌های زمان‌بندی شده با سیم و سوئیچ در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کافیست از روی دستور‌العمل‌ها کارهای لازم را انجام دهید و ببرید. ولی اگر اشتباهی بکنید، خانه‌تان منفجر خواهد شد.

لینک دانلود


 

Pinpoint 

Pinpoint-150x150

این یک بازی بر اساس نقشه است که Foundbite سازنده آن است. در این بازی از فایل‌های Foundbite و محلشان برای ایجاد یک بازی حدسی استفاده می‌شود. باید حدس بزنید که هر کلیپ متعلق به کجای دنیا است، بدون آنکه نشانه‌ای دراختیارتان قرار بگیرد. تنها صدا است و تصویر! هرچه حدستان نزدیکتر باشد، امتیاز بیشتری می‌گیرید.

لینک دانلود


 

FunTime Brothers

FunTime-Brothers-150x150

این هم یک بازی معمایی دیگر. این بازی شبیه به بازی Cut the Rope است، با این تفاوت که باید دو برادری را که می‌خواهند متحد شوند، بهم برسانید.

لینک دانلود


Spider-Man Unlimited

Spider-Man-Unlimited--150x150

این آخرین نسخه از بازی بی انتهای اسپایدرمن از Gameloft بوده که در تمش از دنیای کمیک هم استفاده شده است.

در این بازی از همان کنترلهای چپ/راست و بالا/پایین برای حرکت استفاده می‌شود. البته با وجود نبردها و اهداف جدید، این بازی کلی چیز جدید برای کاربرانش دارد.

لینک دانلود


MIMPI 

MIMPI-150x150

در این بازی باید با توجه به نشانه‌ها و دستور العمل‌ها به دنبال صاحب گمشده سگ باشید و در دنیای جدید به کشف رمزها و نشانه‌ها بپردازید .

لینک دانلود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: